Hanna - dressyr, och alltmöjligt

Idag blev det dressyr på banan med Elle, Thess komme och fotade och filmade:)
Elle var jättefin! Väldigt lugn från början men sen efter galoppen så blev han lite mer taggad. Red ungefär lika dant som förra gången, volter, skänkelvikningar osv. Ska lägga ut en film nu om det funkar och imorn kommer det förhoppningsvis lite bilder.

Igår blev det som ingen uppdatering från min sida, men var hos Edde hela dagen. Firade hans syster så vi käkade go'mat och lite sånt. For till pappa på kvällen och skrittade Elle en sväng med lastvagnen - bra styrketräning. Men vi var inte inne förän vid 10 i 12 och då orkade jag helt enklelt blogga, men det gick jättebra i alla fall! 

Idag kom hackamoret som Emelie hade skickat, provade det lite tvärt på Elle och det såg bra ut! Verkar då inte vara för stort. Förhoppningsvis hinner jag prova rida med det imorn. 

Såg att jag hade glömt lägga ut 2st träns till bloppisen så det kommer bild på dom nu. Fick även önskemål om att lägga ut bild på bettet som hade gått av så det kommer också.
Liten snutt från idag :)
Svart
stl. Ponny
60kr
Brunt, pullarnosgrimma
Stl. Cob
150kr
Det trasiga bettet:)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ojs, att ett metalbett kan gå av så där ^_^

Jäklar så fin Elle är! Är sjukt stor skillnad sen jag såg han sist, fast nu var de iofs väldigt längesen ca dryga året sen tro ja =)

2011-08-30 @ 10:40:19
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0