Hanna - förlåt..

Förlåt för ur kass uppdatering... Men nu gör jag ett nytt försök, har bara haft så mycket att göra.
Tisdag:
Dressyrkurs med Kavatina för Ida hellström, gick riktigt bra! Det blev en del förvänd galopp, och öppna och sluta i både trav och galopp. Inte så jätte hårt pass, men hon var ordentligt trött ändå eftersom hon inte är helt igång. Lägger ut någon bild senare, har inte sladden till kameran här.
Onsdag + torsdag:
Jobbade hela dagen, och natten.. Sommarjobbade på kågedalens ryttarförening, om jag hade glömt skriva det. Ja, i alla fall så jobbade jag från 07.00 igår till kl 15.00 idag, lite drygt men nu har jag jobbat klart för i sommar och det känns rikigt skönt! Bara lönen kvar nu ;)

Resten av kvällen kommer att spenderas hos Edde, då Elle fortfarande vilar pga. av torrsprickorna i hans mungipor. Dom läker bra, men lite för sakta.. Menmen det finns ju hackamore också.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

bra hanna att du uppdaterar^^

2011-08-11 @ 21:18:06
URL: http://kusmarksryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0