Hanna - fortfarande vila

Ja, Elle vilar fortfarande. Väntar på att sprickorna ska läka, det är så svårt att skriva om någonting då jag inte rider honom eller Tina.
Men en fråga i alla fall, är det någon som ska sälja ett par ljusblåa senskydd eller vet vars man kan få tag i dom? Kollade hööks men dom har bara S och XS, och det blir ju ganska litet till Elle.. Skulle behöva typ Cob/Medium. Vore jätte tacksam om någon visste, det skulle bli så fint till det ljusblåa schabraket och huvan som jag ska köpa av Amanda.
Mycket mer hade jag väl tyvärr inte att skriva ikväll.. Förhoppningsvis blir det ett mer intressant inlägg imorn.
Det är ungefär sånna här jag är ute efter, bild från hööks
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du kollat på tradera?:]

2011-08-12 @ 23:31:15
URL: http://kusmarksryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0