Hanna - hmmm....

ja... Elle är inte helt hundra. Red honom igår, pappa tyckte att jag skulle sätta press på han,
för att se om han protesterade eller något då han inte visar något direkt hälta då man springer
med honom. Ridpasset gick jättebra! Han lyssnade jättebra både frammåt och tillbaka,
gjorde lite gymnastikövningar osv. Men när jag travade honom längs asfalten efter för att
kolla honom så var han grymt markbunden... Pratade med pappa efter och vi bestämde att
vi ska börja med att sko om honom, för han är rätt så lång i tån. Om det inte blir bättre efter
det så får vi prata med veterinär. För att vi kan ändå inte göra en "korrekt" bedömning då
han är så lång i tån. Hovslagaren kan förhoppningsvis komma redan på tisdag, så nu
håller jag tummarna för det!

Idag var det premiering för lilla Cupcake. han skötte sig så otroligt bra! Han fick superbra omdömen,
han får tyvärr inga poäng eftersom han är korsning, men han fick ju som ändå en bedömning.
Kritiken är hos mamma så jag kan inte skriva den nu, men vi räknade ut en ungefär poäng, och
det skulle iaf minst bli 41p!! Domaren sa efter att det var en jätte jättefin fölunge,
och det känns ju jätteroligt!:D
<3
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0