Hanna - regnar bort

ja, här regnar det fortfarande för fullt.. Hela infarten är i princip under vatten hos pappa. Så det blev ingen ridning idag, när jag kom till Elle så var han jätte blöt och då kändes det väldigt onödigt att lägga på han sadeln och rida eftersom dom blir så jätte känsliga när det regnar. Dressyrpasset som jag hade planerat in idag får bli imorn istället.
När jag hade pysslat om Elle en stund, laggt på han täcke osv. Så plockade jag fram lite grejer till bloppisen. Thess var inte klar med sina grejer än så vi lägger ut den imorn. Om det är någon som är intresserad av det?:)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: olivia

Självklart vill vi ha bloppis:D!

2011-08-18 @ 21:50:10
URL: http://baraolivialas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0