Therese - Dagen..

Ja, idag for jag ut barbacka med Frida och vi skulle bara ta det lugnt och känna igenom hästarna lite grand. Vi skrittade en bra bit in i skogen och sen travade vi en bit och Wille var riktigt fin. Jag provade ett nytt träns också.
Sen saktade vi av till skritt igen och skrittade en bit, ställde, böjde och flyttade hästarna lite grand, och Wille var helt med på noterna!
Sen skulle vi trava en gång till och jag började trava och hann kanske 5 meter sen hände det....Wille snubblar och går ner på knä sen ner med mulen i backen...Men han ställer sig upp och fortsätter gå framåt som om ingenting hänt..

Det är inte första gången som Wille inte tänker på vart han sätter hovarna och snubblar så han hamnar på knä..


Men som tur är så har han inte gjort sig illa och det gjorde han inte den här gången heller! Jag bad frida kolla om hon såg någonting och det gjorde hon inte och jag kände inte heller någonting så jag hoppas verkligen inte att det blev någonting!


Jag ska gå ut i stallet ikväll och kolla upp honom om han har blivit svullen eller varm och sen får vi kanske se om han får vila imorgon pga av detta eller hur jag gör, det bestämmer jag mig om ikväll eller imorgon!

 


What would I do without you?!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nu är vinnaren av veckans blogg uppe

kolla om det är du!



Vann du inte ? ANMÄL DIG IGEN!:D



http://kajssat.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-dagens-blogg.html

2011-08-19 @ 18:21:59
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0