Therese - Dressyren

Wille var grymt fin idag, han var helt med på noterna hela tiden och var hur snäll som helst. Jag skrittade fram honom ett tag sen började jag arbeta honom i skritt och han sökte sig direkt neråt i en lång, låg form och sen när jag började trava så låg han kvar i den låga formen! Hur underbart som helst! Han har verkligen börjat lossna nu och börjat stiga uppåt i utvecklingen kring dressyren och det är jag jätteglad för!

Sen när jag hade travat runt och ställt åt olika håll och lekt runt lite så provade jag rida igenom programet en gång och det gick över mina förväntningar! Han lyssnade bra och följde mig precis.
Sen efter programet så red jag lite till och provade även nån fattning men det gick inte så bra så jag lämnade dom och fortsatte med traven ist.

Det kommer att komma ut film och bilder senare ikväll som Olivia har fotat och filmat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0