Therese - Godmorgon

Idag är det mycket bättre väder än igår. För igår regnade och blåste det hela dagen, men idag är det uppehåll och jag hoppas att solen kommer fram idag för det skulle inte vara dumt.

Iaf så var jag uppe lite före 6 i morse och släppte ut hästarna för dom fick sova inne inatt eftersom det regnade hela dagen igår.
När jag kom ut i stallet så gnäggade båda hästarna och ville ha frukost!
Jag var tvugnen att byta grimma på Wille för hans var fortfarande blöt sen igår, men sen efter det fick dom gå ut i hagen och jag mockade innan jag gick in igen!



Kram Therese!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fin häst! :D

2011-08-09 @ 13:23:06
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0