Therese - Hoppspecialen

Idag följde med till hoppspecialen igen och idag hoppade vi en serie men markbom - två studs - ett galoppsprång - oxer - ett galoppsprång - räcke - två galoppsprång - räcke och det gick jättebra.
Vi börjad att värma upp på lilla utebanan och han var jättelugn och jättefin. Sen så började jag trava igång honom också och han höll ett jättebra lugnt tempo och sen så lossnar helt plötsligt förbygeln från sadelgjorde..men mamma hedde dit den igen och sen fortsatta jag att rida och sen så gick det kanske tre minuter och sen lossnade den igen, så då bestämmde vi oss för att ta bort den så det blev ett hoppass utan förbygel. Men det gick JÄTTEBRA trots allt, han hade ju huvudet bland stjärnorna vissa tillfällen men han var lugn under hela passet och det var det jag eftersträvade. Så nu taggar vi tävlingen den 10 september på SRK - visst kommer ni och tittar?

Mamma filmade när jag hoppade men i slutet blev det så mörkt så det syntes ingenting men om ni vill så kan jag göra en film men det som går att se, alltså i början av ridpasset?!


Världens finaste!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0