Therese - Körning

Idag blev det körning för nmin nacke var fortfarande inte bra så jag och Frida for ut och körde Wille. Vi for en liten längre sväng än vad vi brukar men det gick bara bra ändå! Wille var lite svettig efteråt, men han torkar så fort så inan vi var hemma så var han nästan helt torr.

Efter vi kört så släppte vi ut hästarna i deras nya hage, men ännu mer gräs, men dom kommer bara stå där på dagarna för det finns ingen ström, inte för att det egentligen behövs hos dom för dom gör då ingenting.
Dom blev väldigt glada av att få komma till den nya hagen!

Vi kommer ha besök ikväll så jag hinner nog tyvärr inte blogga någonting mer, men jag hoppas att hanna slänger in ett inlägg senare!


gamal bild..

Kommentarer
Postat av: olivia

Så jag kan komma till dig och fota/filma er någon dag (A)

2011-08-27 @ 22:39:05
URL: http://baraolivialas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0