Therese - Miljöträning

Idag har det regnat nästan hela dagen..suck. Men imorse så han jag iaf ut och skura upp spolspiltan i stallet och även börja att fixa med bommarna som jag hoppas kommer bli klara innan skolan börjar om!
Men när jag höll på med bommarna så började det spöregna så jag gick in och hoppades att det skulle slute med det gjorde det inte så jag bestämde mig för att köra miljöträning ist för Wille blir så jobbig när det regnar så det var enklast så för oss båda!

Jag gick till ridbanan med en presening och började med att han fick lukta på den och känna att det inte var någonting farligt, han har ju sett det förut men han kan ju ha "glömt".
Men han var iaf jätteduktig och jag kunde lägga den på hans rygg och han kunde skritta runt utan att bry sig överhuvetaget.

Tyvärr fick jag inget kort eller film på det men jag lägger ut filmen från förra miljöträningen med Wille




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0