Therese - Usch

Sry för att jag inte bloggade igår men jag hann helt enkelt inte med det för det var byafest hela kvällen och natten så jag var inte hemma någonting igår..

Skrev ju att jag skulle hoppa igår och det gjorde jag. Jag började värma upp i en lugn trav och försökte få honom lång och låg, men det var nästan omöjligt..Han var såänd som en pinne och kunde inte tänka på annat än hinderna. Wille blir så grymt taggad då han vet att det är hoppning att det nästan är omöjligt att få honom lugn...
Men efter 20min hade han varvat ner tillräckligt för att det skulle gå börja hoppa, och det gick ganska bra. Han har ofta en tendens att bli väldigt taggad inne i övningen/serien och då är det svårt att få honom lugn mitt i, men han lugnade också ner sig så efter ett tag och i slutet gick det riktigt, riktigt bra!

Kommer slänga ut en film snart och jag vill INTE ha några taskiga kommentarer om hur det ser ut, för vi var inte överrens igår.



urklippt ur filmen
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0