Hanna - dåligt väder och dålig uppdatering..

Uppdateringen har ju inte varit den bästa de senaste dagarna, pga. att jag har inte kunnat rida. Det har varit sviinhalt överallt, och hos pappa så måste jag rida en dryg kilometer efter "asfalten" ( som är som en isbana) vars jag än ska, och då kände jag att det inte var värt att riskera att han skulle halka och sträcka sig så det var bättre om han fick stå, tyvärr.

Igår gjorde jag ett försök att fara ut, men hann inte längre än ut från gården så blev det bambi på hal is, så det blev en ganska kort skrittrunda, typ 30min..

Idag så var vi på ridhuset med skolan, vi skulle rida två pass, dressyr och markarbete trodde vi men när vi kom dit så fick vi veta att vi fick hoppa andra passet istället om vi ville, men eftersom jag inte trodde att vi skulle hoppa så lämnade jag ju Elle hemma. Men som tur är så har man världens bästa pojkvän som körde från ursviken till ersmark och hämtade mig, sen till kusmark och bytte bil, tog transporten med Elle i och skjutsade oss till ersmark. Satt och tittade på medans vi red, sen hem igen och lämna Elle sen skjutsade vi thess till hemmis. Inte många som skulle ställa upp så, då man ringer typ kl 9 samma morgon

Hoppasset med Elle gick iallafall jättebra! Han var ovanligt lugn och lyssnade väldigt bra. Vi hoppade bana på 7 hinder, sen fick vi ta om en linje --> högersväng till oxer en gång då vi kom lite fel på oxern första gången. Men annars super!







/Hanna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej!:)

Jag har ngr bilder på Elmir:)

Skulle du vilja ha dem?

Mejla till [email protected] isf;)



Med vänlig hälsning, ellen

2011-12-21 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0