Hanna - en kväll på grisfarmen

Slutade tidigt idag, så först gick jag på stan en stund med thess sen plockade Robin och Kalle upp mig på busstationen. Först skulle vi nå ärenden i stan sen skjutsade Robin oss till grisfarmen så Kalle kunde fortsätta med sin bil. Det går frammåt! Inte alltför många veckor kvar innan den e klar nu :]
När jag kom hem därifrån så packade jag ihop alla Elles grejer för imorgon har vi dubbla ridpass med klassen på ridhuset så då tänkte jag att han skulle få gå båda. Hoppning och dressyr blir det, så det var ju både dressyr och hopputrustning som skulle med = mycke grejer. Nämen det blev inte så farligt ändå, 2 sadlar, 2 träns, martingal, 4st damasker, 4 st benlindor + paddar och typ ett fleecetäcke. Det rymndes då i en Ikea påse :)
Så då får vi se om han kanske får vila på Torsdag, beroende på hur hårda pass det blir imorn. Sen får vi se hur mycke ridning det blir i helgen, då jag fyller år på söndag. Så på lördag ska vi fira hos mamma och på söndag hos pappa, och fredag blir det nog att vara i stan med kalle å sen sova där skulle ja tro  :)
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0