Hanna - födelsedag och snöbus

sorry för lite dålig uppdatering men jag har varit upptagen hela helgen. 

I fredags så var det snöstorm, så vi for till garaget och skruvade i Kalles bil, sen hem och äta och vidare mot stan för att köra runt i nysnön. Sjukt nice! 

I lördags så firade vi mig hos mamma, fick:
- HV polo t-shirt
- HV polo väska
- 500kr på HM
- vinterjacka från Schokemöhle
- Parfym
- Tallrikar till serien som jag samlar på
- en tavla, Kajsa hade ritat Elle och ramat in
- 500kr
Hoppas inte att jag har glömt något nu. 
På eftermiddan for jag och Kalle till pappa för att vara barnvakt, så det blev att käka pizza osv. Och på kvällen så for vi in till stan och skjutsade lite folk. 

Idag, som är min riktiga födelsedag, så firade vi mig hos pappa, fick:
- 500kr
-200kr
- duntäcke
- t-shirt med Slash
- och fulltank till mercan som jag skulle få då jag har tagit körkortet xD fett nice

Fick även en trisslott av kalle :]

Tror det var allt, bilder kommer senare om någon är intresserad? :)


Efter middan så for vi till stan en stund och när jag kom hem så tog jag ut Elle en stund. Det blev lite styrka/kondition i djupsnön, han var superfin! Men det kändes på honom att det var jobbigt.

Fina Shakira <3
/Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0