Hanna - KM

Kan inte vara annat än nöjd över KMet, vi petade ner en oxer men det var helt och hållet mitt fel. Red mot den, men kände när vi närmade oss att jag inte kommer kunna lägga honom rätt, tar jag tillbaka honom så kommer vi på tok för nära och driver jag på honom så kommer han inte räcka över. Ja fick totalt hjärnsläpp och gjorde inget alls, jag bara satt där, och Elle är ju så att han hoppar inte av förän jag ber honom, skulle jag hålla tillbaka honom så skulle han i princip springa rätt igenom, och trycker jag av honom på tok för tidigt så litar han på mig och hoppar å sträcker på sig allt vad han kan. Men då han aldrig fick signal att han skulle hoppa av så chansade han men missbedömde. Men efter det nedslaget så började jag rida betydligt bättre och han var klockren på resten av hindrena. Så det blir att träna mer enkelhinder, så att jag kommer ihåg att vara tydligt med honom så ska det nog lösa sig :)
världens finaste <3 
Foto: Amanda Enkvist
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0