Therese - Inne

Ikväll blev det ett barbacka-pass på ridbanan med Wille i den härliga djupsnön. Det var jättemysigt och han var jättefin! Blev lite stressad ocj stark vid några tillfällen men annars så skötte han sig underbart. Kunde slappna av och lyssna på mina vikthjälper otroligt bra.
Grymt nöjd över passet!

bild från förra vintern..

Sen så bestämde jag mig för att äntligen ta premiärturen på Lina så jag sadlade henne och tog också henne till ridbanan och red runt i djupsnön i ca 10-15min och det var alldeles lagomt för henne med tanke på att hon knappt har rört på sig någonting dom sista åren. Men det ska det bli ändring på. Jag hoppas att hon ska var ai ganska bra kondis till sommaren. Men vi kommer att ta det i den takt som hon behöver och kan.
Hon tyckte iaf att det var jättekul och hade öronen framåt och var pigg som tusan. Provade även att hon skulle söka sig neråt på tygeln och det var inget problem. (Jag vet inte hur mycket dom har gjort med henne förr i tiden.)

Lina redo för en ridtur!! Fina tjejen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0