Therese - Ridning!!

Idag när jag kom hem från skolan så bytte jag bara kläder och sen så gick jag till stallet. Jag tog in Wille och gjorde honom iordning för ett dressyrpass på ridbanan.

Dagens ridpass gick ut på att bara känna på honom. Jag red mycket övergångar och tempoväxlingar. Det gick jättebra i början sen så hade jag tänkt ta en kort galopp och då börja han studsa men det gick över och då gjorde jag några korta fattningar i varje varv sen travade jag ner honom och han var riktigt fin då. Han blev lite springig ibland men då satt jag bara tillbaka och han hittade takten direkt.

Är så fruktansvärt nöjd över honom idag! Älskar honom verkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0