Therese - Sammanfattning KM

I tisdags (27/12) var det KM i dressyr på KDRF och jag och Wille var med. Han var jättefin hela tiden. Han var lugn och koncentrerade sig på mig hela tiden fastän det hände en massa saker runt om honom. Det var ett DRT (dressyrryttartest) och då är det ju bara ryttaren som bedöms och vi kom inte sist men inte först heller, men jag är ju inte med och tävlar för att vinna. Utan för att det är roligt och Wille mår bra av att komma ut och få göra lite olika saker och förhoppningsvis nästa år kan vi börja satsa lite mer!

Här kommer filmen från dressyren:


Sen i igår så var det KM i hoppning på KDRF också, och självklart så ställde jag och Wille upp där också. Han var lika fin då också. Lugn och fin och lyssnade toppen!! Kunde verkligen inte ha varit nöjdare över honom på dessa två tävlingar!

Här kommer filmen från hoppningen:

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Tycker din häst ser supertrevlig ut i båda grenarna!! :)

2011-12-30 @ 23:48:07
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0