Therese - Slut

Idag var vi på ridhuset med skolan. På första passet så red jag Abbe. Vi tränade på skänkelvikningar och det gick över förväntan. Han är ju bara 5 år och har inte hunnit med så mycket men han gjorde det bästa han kunde och det är det som räknas.
På pass nr.2 så red jag Pernille. Vi hade hoppning och vi hoppade en liten bana. Hon var riktigt pigg och framåt och i slutet hoppade vi en bana på 80-90cm helt utan problem. Underbara ponny!!

Sen drog jag till stan på körkortsteori och där satt jag i 2 timmar. Sen bussen till Ersmark där vi skulle ha löshoppning på ridningen, och det var väldigt roligt. Vi hade massa olika sorters hästar på olika nivåer.

Sen ikväll så blev även Wille och Lina skodda så nu blir det att sätta igång med hårdträning!! :D Lycklig tjej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0