Therese - Usch

Det är ju rent hemskt så dålig uppdatering det har varit på bloggen nu senaste tiden, mår nästan dåligt över det! Men jag ska försöka bättra mig och jag hoppas Hanna också gör det, för det är såå mycket roligare att läsa då båda uppdaterar!! Men jag har faktiskt haft så sjukt mycket att göra nu före jul och även nu denna veckan efter jul så jag har knappt haft tid att sitta vid datorn. Men jag ska försöka att skriva ett ordentligt inlägg så fort som möjligt om allting som har hänt senaste tiden så även ni andra får veta!!

Kommentarer
Postat av: charlotte och amanda

Hejsan! vad fin blogg du har!

kika gärna in på våran också:D

2011-12-27 @ 22:07:06
URL: http://umeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0