Therese - Världens finaste Wille!

Red barbacka på ridbanan idag igen men med träns. Han var redan mjuk och fin från början iaf i vänster varv, han var lite spändare i höger varv, men efter ca 20min så släppte det och han var lika underbar i båda varven!! Sen så gick jag över till att träna övergångar mellan trav och halt, och han gjorde det jättebra!! Sen så skulle jag prova öka några gånger innan jag skulle avsluta och första gången var han inte riktigt med så det blev väldigt slarvigt sen andra gången var han bättre med och sista gången satt verkligen perfekt! Han bar sig själv och tog verkligen kraft från bakbenen och gjorde en råsnygg ökning!! Gud så stolt jag är över honom idag!! 10 guldstjärnor till honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0