Therese - Världens finaste!<3

Red dressyr med sadel idag på ridbanan men Wille och han gick som en klocka nästan hela tiden. Vo tränade mycket på halvhalter och skänkelvikning och det gick hur bra som heslt. Avslutade passet med en fattning i varje varv och han tog båda klockrena utan att studsa eller bråka någonting. Efter det fick han skritta av i 10-15min!

Hade också tänkt att rida Lina ikväll men det var lite småhalt på ridbanan och eftersom hon inte har sulor så får hon styltor och jag vill verkligen inte riskera att hon ska falla så hon fick vila idag, men kanske hinner ut med henne en sväng imorgon. Det skulle hon uppskatta!

Känner verkligen att jag har bildbrist nu men jag ska försöka att skaffa nya bilder i helgen. Hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0