Therese - Tillbaka

Hej hej!!
Nu har jag kommit tillbaka från min praktik i Österrike där jag verkligen hade det awesome.
För er som inte följde bloggen kan gå in och läsa nu om allting vi skrev -> http://www.praktikiosterrike.blogg.se

Iaf så var hovslagaren här och skodde om både Wille och Lina. Vi tog av dom snösulorna men behöll broddarna på.
Sen på kvällen så tog vi in hästarna och jag fick pyssla om Wille lite då han har dragit på sig lite sår som vi håller på att tvätta och så.

Just nu så är min svanskota inte så hel då jag fick tugga grus i Österrike, men så fort som den blir klar så kommer jag att börja motionera Wille själv, för nu är det mamma som har "ansvaret" över det och lika som då jag va i Österrike.

Sen så håller jag för fullt på att leta en dressyrsadel åt Wille så vi så småning ska kunna komma igång med ridningen!!

Har ni några frågor nu då jag är tillbaka eller vill ni ha något önskeinlägg så skicka en kommentar!!

Saknar att sitta på din rygg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0