Tömkörning

Idag så tömkörde mamma Wille i ca 30min. Han var riktigt fin och arbetade genom hela kroppen. Han har blivit så himla duktig i både tömkörningen och longeringen. För det kunde han inte då han kom hit.

Jag hoppas att min svanskota ska bli bra snart nu så jag kan börja motionera honom själv, för jag har ju inte kunnat göra det på länge nu för först sjuk, sen axlarna, sen praktiken och nu svanskotan. Så jag hoppas det är över snart så vi får börja träna tillsammans igen!

För övrigt så lärde jag Wille puss ikväll. Han har som inte riktigt fattat det förut men "tränade" typ 2-3min sen satt det perfekt. Duktigt häst.

Här är en bild från ikväll då mamma tömkörde, man ser inte så mycket och den är tagen i början då han skrittas fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0