Hanna - ett sista farväl...

Begravningen idag var verkligen fin. Det var jättemycket folk, vilket bara betyder en sak.. han var älskad av många.


Det är nog bland det jobbigaste jag varit med om, men det känns bra att jag for dit. Visste först inte om jag skulle fara, brukar undvika begravningar. Den enda jag har varit på i hela mitt liv är mormors, för ca. 1 månad sen. Men det var absolut värt det, en jättefint arrangemang med bra sång och mycket mer. Men det är först nu som jag inser, han är verkligen borta, och han kommer aldrig tillbaka. Men en sak är säker, du kommer alltid ha en stor plats i allas hjärtan älskade vännen 

En ängel flög förbi
Mot himmelen så fri
Men han lämnade sitt leende,
på vår jord
Som en sol som värmer oss
Som ett himmelskt stjärnebloss











The roses aren't as pretty
The sun isn't quite as high
The birds don't sing as sweet of a lullaby
The starts are a little bit faded
The clouds are just a little more gray
And it't feels like things won't ever be the same

Heaven got another angel the night you left this world behind
Heaven got a little better the day that it took you away from me
I'm missing you tonight
I'll see you again sometime
For now, I'll close my eyes
And dream of heaven tonight 

Du är så sjukt saknad!


Vi fick låna en ängel 

Rest in peace Kristoffer Wågstedt 1994 . 04 . 14 - 2012 . 01 . 04
Alltid älskad, alltid saknad 

/Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0