Hanna - intervallträning

Det blev intervallträning som planerat igår. Det finns en väg inne i byn med några rejäla backar så jag var och tränade i dom för att det skulle ta lite extra, och det gjorde det! Han var ordentligt trött på slutet. Dock på vägen hem så såg jag att det låg en sko vid vägkanten, så jag hoppade av och såg att det var Elles, skulle kolla vilken han hade tappat och då såg jag att båda framskorna var borta.. Han har alltså lyckats trampa av sig båda skorna och ingen av dom var ens lös.. Han lyckas ibland (a)

Ikväll jobbar jag så jag skulle hur som helst inte kunna rida idag, om hovslagaren har hunnit vara där så blir det ridning på torsdag, annars är det bara att vänta tills han har skor igen. Det går ju inte att rida någon stans nu utan skor eftersom det är så halkigt.. Menmen, vi får se :)

blir nog ingen superuppdatering om jag inte kan rida :P


SM 2010

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0