Therese - Svar på kommentar

Fick en kommentar tidigare som jag tänkte att jag skulel ta upp här!
Eftersom det inte fanns mejl eller blogg som jag kan svara på.

"Du har inte funderat på att ställa av wille eftersom du verkar aldrig ha tid? Du kanske borde vänta tills våren kommer då du kanske har mer tid och kan rida honom regelbundet? Måste kännas taskigt att bara rida han då och då. Du kanske borde börja prioritera de som är bäst?"

Svar: Förmodligen är det så att du inte har läst hela historien om varför jag inte rider varje dag! Jag "får" egentligen inte ens rida Wille, eller barbacka, kortare stunder då han är under rehabelitering för sin rygg, och då får han inte gå varje dag :) Sen så ska han heller inte ridas så oftast utan han ska gå på promenader och bli tömkörd :) Så anledningen till att Wille inte blir riden varje dag är alltså eftersom han är under rehabelitering :) Hoppas du blev nöjd med ditt svar!!:)

Om du el. någon annan har någon mer fråga om det här så skriv en kommentar så svarar jag på den så fort som möjligt!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0