Hanna - öde

Ja, sitter på busstationen i Norsjö nu, sjukt så dött de är kl 6 en torsdag morgon! Har sett typ 3 bilar på 25 min :$ Aja hur som helst, idag ska vi vara på ridhuset igen. På förmiddan har vi dressyr och på eftermiddan hoppning med Rusty! Ingen aning vem jag får i dressinen faktisk. När vi har slutat så blir det att fara till pappa direkt och rida Elle, har inte bestämt vad jag ska göra med honom än. Sen så blir det att fara till mamma:-) Förhoppningsvis kan ja lägga ut filmen idag, men det.blir ikväll i så fall. Nä nu ska jag fortsätta va social med.... Mig själv:$ /Hanna

Kommentarer
Postat av: Lotta

Blir trevligt att du kommer - ska försöka hitta på nåt gott till middag!

2012-03-01 @ 06:18:11
Postat av: Sofia

Ska vi fara ut och galoppera ikväll? :D

2012-03-01 @ 08:18:25
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0